Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

До уваги мешканців громади.

Цікава інформація
25.01.2022

До уваги мешканців громади.

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг інформує, що Мінцифри України проведено роботу щодо розробки навчальних матеріалів про вимоги обслуговування під час надання адміністративних послуг, зокрема привітності та ввічливості, компетентності, мови та лексики конфіденційності, індивідуального підходу, поведінки в нестандартних та конфліктних ситуаціях, акуратності і точності, чіткого виконання посадових обов’язків, недопущення дискримінації, зворотного зв’язку, забезпечення комфортного перебування в офлайн-фронт-офісі, забезпечення фізичної, інформаційної та цифрової безбар’єрності отримання послуг особами з інвалідністю, використання зручних для суб’єктів звернення засобів зв’язку.

Інформація у формі вебінарів доступна на Національній вебплатформі центрів надання адміністративних послуг (далі — Платформа Центрів Дія), яка призначена для отримання фізичними та юридичними особами інформації, необхідної для звернення до центрів надання адміністративних послуг та забезпечення постійного підвищення якості надання адміністративних та інших публічних послуг шляхом інформаційної та методичної підтримки адміністраторів, інших посадових осіб органів, які працюють у центрах надання адміністративних послуг, обміну досвідом, поширення найкращих практик та систематичного процесу навчання працівників центрів і представників суб’єктів надання адміністративних та інших публічних послуг. Вказаний онлайн ресурс доступний за посиланням: https://center.diia.gov.ua/. Вебінари за вказаними темами доступні до перегляду за посиланнями:

  1. «Складний клієнт: ефективна комунікація»
  2. «Як робити менше, а досягати більше?»
  3. «Як надавати адміністративні послуги»
  4. «ЦНАП: державна мова під час надання адмінпослуг»
  5. «Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП»
  6. «Інформаційна безпека (цифрова гігієна) співробітників ЦНАП»
  7. «Чи можна зупинити торнадо? Нестандартні клієнти в ЦНАП»
  8. «ЦНАП: гендерна рівність та права людини»
  9. «Розуміння гендерної рівності та врахування гендерного підходу в роботі ЦНАПу»
  10. «Вміння ідентифікувати та реагувати на випадки дискримінації, сексуальних домагань, гендерно зумовленого насильства або інших проявів насильницької поведінки щодо адміністраторів ЦНАПів»
  11. «Таємні покупці: небезпечні люди чи помічники ЦНАП?»
  12. «Оцінка якості адмінпослуг: досвід у державному управлінні та бізнесі»
  13. «Потреби осіб з інвалідністю під час отримання адмінпослуг»
  14. «ЦНАП: як надавати послуги особам з інвалідністю?»
  15. «ЦНАП: соцмережі як інструмент для діалогу з громадами»
2024 © Усі права захищено
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше