Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ст. імені Т.Г.Шевченка

Оголошення
31.07.2019

Олександрівська селищна рада оголошує конкурсний відбір на заміщення вакантної посади директора комунального закладу  Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ст. імені Т.Г. Шевченка.Найменування закладу із зазначенням його місцезнаходження та контактних номерів телефонів.

Повне найменування: Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Тараса Григоровича Шевченка» Олександрівської селищної ради.

Місцезнаходження: 56530, Миколаївська обл., Вознесенський р-н., смт. Олександрівка, вул. Генерала Подзігуна, 244.

Найменування посади.

Директор комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Тараса Григоровича Шевченка » Олександрівської селищної ради.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу.

Директором закладу може бути особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра ( спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі директора комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. імені Т.Г. Шевченка », подають до відділу кадрів Олександрівської селищної ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсному відборі;
  • особовий листок з обліку кадрів за формою;
  • заповнену особову картку;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • копію документа, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копію ідентифікаційного номера платника податку;
  • трудова книжка;
  • військово-обліковий документ (за наявності);
  • автобіографію;
  • перспективний план розвитку закладу освіти;
  • згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Дата та місце проведення конкурсного відбору.

Місце проведення: Олександрівська селищна рада, вул.Генерала Подзігуна, 208, відділ кадрів.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.

Рабко Ольга Миколаївна головний спеціаліст з кадрових питань.

Контактні телефони: 0677852833

Оголошення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г. Шевченка » Олександрівської селищної ради буде офіційно опубліковано 01.08.2019 р. у газеті "Вісті Вознесенщини".

 

2024 © Усі права захищено
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше