Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету(ПП)

22.09.2021

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
та вимоги до послуг

  1. Телекомунікаційні послуги з надання доступу до Інтернету (далі - послуги) надаються відповідно до вимог законодавства, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 29, ст. 1074), та інших нормативно-правових актів та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах телекомунікаційної мережі.
  2. Усе обладнання, зокрема кабелі до інтерфейсу локального мережевого обладнання вузлів телекомунікаційної мережі, надається, встановлюється та налагоджується виконавцем у рамках договору надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції.
  3. Організація надання послуги передбачає можливість збільшення пропускної здатності каналів доступу до Інтернету залежно від потреб замовника, що має бути предметом окремих домовленостей сторін.
  4. Виконавець забезпечує можливість з’єднання кінцевого обладнання замовника з Інтернетом з використанням адрес IPv4 .
  5. Виконавець забезпечує надання статичної зовнішньої ІР-адреси кожному закладу соціальної інфраструктури.
  6. Виконавець забезпечує підготовку каналу та підключення без сплати замовником додаткових коштів і потреби купувати додаткове обладнання.
  7. На ділянках телекомунікаційної мережі виконавця, що використовується для надання послуг, не допускається застосування радіотехнологій.
  8. Умови надання послуги передбачають безлімітний доступ до Інтернету, що не обмежує обсяг передавання та приймання даних.
  9. Запланована недоступність послуг - до 8 годин на місяць; аварійна недоступність послуг - 48 годин на місяць.

Виконавець забезпечує можливість використання послуг з доступу до Інтернету для персоналу та відвідувачів закладів соціальної інфраструктури за допомогою мережі Wi-Fi у частотах 2,4 та 5 ГГц.

Виконавець використовує безпроводовий маршрутизатор з розрахунку не більше одного маршрутизатора на один заклад соціальної інфраструктури.

  1. Виконавець приймає звернення (повідомлення) замовника цілодобово, без перерв та вихідних телефоном та на електронну адресу виконавця.
  2. Звернення (повідомлення) замовника повинно обов’язково містити найменування замовника, ім’я, прізвище, контактний телефон особи, що звертається, найменування та місцезнаходження закладу соціальної інфраструктури, в якому виникла проблема з наданням послуги; причину звернення.
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-001156-a
2024 © Усі права захищено
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше