Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету(ВТ)
06.08.2021ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
та вимоги до послуг
- Телекомунікаційні послуги з надання доступу до Інтернету (далі - послуги) надаються відповідно до вимог законодавства, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 29, ст. 1074), та інших нормативно-правових актів та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах телекомунікаційної мережі.
- Усе обладнання, зокрема кабелі до інтерфейсу локального мережевого обладнання вузлів телекомунікаційної мережі, надається, встановлюється та налагоджується виконавцем у рамках договору надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції.
- Організація надання послуги передбачає можливість збільшення пропускної здатності каналів доступу до Інтернету залежно від потреб замовника, що має бути предметом окремих домовленостей сторін.
- Виконавець забезпечує можливість з’єднання кінцевого обладнання замовника з Інтернетом з використанням адрес IPv4 .
- Виконавець забезпечує надання статичної зовнішньої ІР-адреси кожному закладу соціальної інфраструктури.
- Виконавець забезпечує підготовку каналу та підключення без сплати замовником додаткових коштів і потреби купувати додаткове обладнання.
- На ділянках телекомунікаційної мережі виконавця, що використовується для надання послуг, не допускається застосування радіотехнологій.
- Умови надання послуги передбачають безлімітний доступ до Інтернету, що не обмежує обсяг передавання та приймання даних.
- Запланована недоступність послуг - до 8 годин на місяць; аварійна недоступність послуг - 48 годин на місяць.
Виконавець забезпечує можливість використання послуг з доступу до Інтернету для персоналу та відвідувачів закладів соціальної інфраструктури за допомогою мережі Wi-Fi у частотах 2,4 та 5 ГГц.
Виконавець використовує безпроводовий маршрутизатор з розрахунку не більше одного маршрутизатора на один заклад соціальної інфраструктури.
- Виконавець приймає звернення (повідомлення) замовника цілодобово, без перерв та вихідних телефоном та на електронну адресу виконавця.
- Звернення (повідомлення) замовника повинно обов’язково містити найменування замовника, ім’я, прізвище, контактний телефон особи, що звертається, найменування та місцезнаходження закладу соціальної інфраструктури, в якому виникла проблема з наданням послуги; причину звернення.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-08-06-000999-b |